1.  

  2.  

  3. #selca #selfie #selfiebeforeschool #asian #hair

     

  4. @liliannliang

     


  5. D.O.

    I LIKE YOUR HAIRRRRRR….

     


  6. That moment when you tie your hair up and you realize you missed a chunk of hair.

     

  7. Just got off work and i guess sexy Junsu just wanted to come i thr mail and make my day…lol

     

  8. CL i loveeee your haiiirrrrr….

     

  9.  

  10. bigbangfacts:

    noona-on-top:

    cervellokaori:

    bingumark:

    bigbangswifey:

    americankaur:

    sarahradz:

    pyun:

    monozukikansatsu:

    Oh Ri. I think I’m the only one alive who likes your Spock hair. <3333

    fucking DAMN

    oh my

    Can we do this without the clothes plz

    werq it bb!

    I like the Spock hair too.

    But the trousers… ugliest thing ever.

    I wish you could tattoo gifs on eyelids because this would be the one I’d choose.

    AHAHAHAHADKLFJASDF

    oH MY GOD,SPAWK HAIR

    (via adorabang)

     


  11. HEY YG!

    YOU WANNA JUST RELEASE MORE CONCEPT PHOTOS!!!!????

    PLEASEEEEEEEE!!!

    KAMSAMIDA!!! :)

    gosh cant even waittt…march 29 please come fasterrrrrrrr

     


  12. z4cyb34rrr:

    Girl: I like your hair.
    Kim: oh wait his or mine?
    Girl: I like both

    5 minutes later

    Girl: actually I kinda like his hair more
    Kim: what! But my hair’s purple!
    Girl: you know what your hair is good for a guy and her hair is good for a girl

    This was so funny!! lol that girll zac that girlll!!

    (Source: hedgehog-onslaught)

     

  13. tags i follow

     


  14. So I…

    ACTUALLY went out IN THE SUN today! Which is pretty insane, but I only went in the sun so I could see the color in my hair. It’s pretty awesome. So my hair jsut looks all balck now, but when you go in the sun you can see all this purple. it’s just so sick!

     


  15. Kim

    is so tripped out by her hair right now. you have no idea. It looks black, but then it goes purple! YES! I’ve been waiting for this day for over a year!